יום שני, 19 באפריל 2010

תשובה לאחמניג"אד\אורי

פורסם:
"
הכל חוזר עליך וXXX בידיך!!!!

לאור השתלחויותיו החריפות מאי פעם של הקוף האירני, על אמריקה ועלינו, אנחנו צריכים להבין כיצד מתנהלת חשיבה ערבית, פרסית, מוסלמית, לא משנה.
זו פשוט פסיכולוגיה בגרוש - הקופיף הטמבל הזה אומר על ישראל ואמריקה את מה שנכון לגבי מצבו.

עכשיו הקוף אומר ש"ישראל נמצאת בדרכה להתפוררות".

המשפט הנכון הוא "אירן נמצאת בדרכה להתפוררות".

יש רוב עצום באירן שמתנגד למשטר, אבל משמרות המהפיכה הורגים, כולאים ומעלימים את מנהיגי הרוב הזה וככה גורמים לשקט מדומה שנובע מפחד.

רוב האזרחים באירן מייחלים להפלת המשטר ומכאן כל ההתפתלויות של המעצמות נובעות - האוייב הוא באמת אינו העם האירני. חלק גדול בעם האירני שבוי ואנוס על ידי המשטר החשוך של האייטולות. והמשטר הזה הוא האוייב שלהם באותה מידה.

על כן, כל אמירה של הקוף השקרן על ישראל, בעצם משקפת את מסתרי לבו ואת מה שמתחולל בעצם במגרשו, לפי העיקרון התלמודי - "הפוסל במומו פוסל".

למרבה הפלא, התקשורת בישראל, התבוסתנית, השמאלנית והאנטישמית, עושה לישראל בעצם שירות מעולה מול אוייבנו, כפי שדר' גיא בכור טוען במאמרו האחרון.
הערבים קוראים בשקיקה את עיתוני השמאל בישראל ומאמינים שכל העם היושב בציון הוא כזה תבוסתני והיסטרי.

הם מסתכלים על יאיר לפיד ועל השרוף בערבי שישי, ומאמינים שהם באמת משקפים מורך לב בעם היהודי.

ועל כן אחמדיניקוף מרשה לעצמו לקפץ וללהג את דברי ההבל שלו.

הם לא מבינים שהעם והצבא, כדברי כצל'ה, בריאים וחסונים, ושזו רק התקשורת חולה ותבוסתנית.



לאור כל זאת, כל פעם שהקוף משתולל בלשונו ויורה לכל עבר, הדבר מעיד רק על זה שהאירנים הם אלה שנמצאים בהיסטריה.

האירנים משקשקים עכשיו מפחד אימים. הם לא יודעים אם מה שקורה סביבם בזירה המדינית זו הצגה או מציאות. האם לארה"ב באמת אין תוכניות לגבי הגרעין האירני? אולי זו בעצם התעיה? ניסיון להרדים את הכוננות האירנית? האם הנשיא האמריקאי באמת מתנכל לראש ממשלת ישראל או שבישיבה בבית הלבן בה הם ישבו יחד במשך שעתים בדלתיים סגורות, הם בעצם תיאמו יחד מתקפת פתע?

כל פעם שהקוף הזה מדבר, יש לזכור את העקרונות הבאים - הכלבים נובחים והשיירה עוברת וכלב נובח אינו נושך.

דוגמה טובה לכך הוא חברו הטוב של הקוף, נסראללה, שהיה נוהג ללהג עצמו לדעת על קורי העכביש של החברה הישראלית ועל חולשתה הצבאית של ישראל ושבמלחמה האחרונה הם אלה שניצחו ניצחון אלוהי.

ואותו נסראללה בדיוק, עד היום מתחבא בבונקר, ומתעורר כל לילה מבועת ושטוף זיעה אחרי שחלם עוד סיוט על חברו הטוב מורנייה או ידידו מבחוח...

וכמו נסראללה, גם אחמדיניג'אד רואה סביבו כיצד מדענים ובכירים מחוסלים אצלו בבית והוא לא יודע מי הבא בתור. הוא לא יודע מי מרגל או סוכן Mosad. הוא מסתכל כל הזמן לצדדים. ישן עם סכין מתחת לכרית. הוא לא יודע מאיפה יבואו אליו עם חרב שלופה. מה שבטוח, הוא יודע שיבואו.

ובנתיים כל מה שנותר לו לעשות, זה להפיץ שקרים ומעשיות. הוא עושה זאת בעיקר כדי לעודד את עצמו ולשקר לעצמו שהוא חזק יותר מכולם - מאמריקה, מישראל ואפילו מ.... רוסיה!

ורוסיה היא דוגמה נהדרת למצבה האמיתי של אירן וכיצד צריך להתייחס אל מדינה זו.

הרוסים עושים לקופיף בית ספר עם טילי ה-s-300. הרי אירן כבר שילמה על הטילים והרוסים מצפצפים עליהם ולא מעבירים להם את הסחורה שרשום עליה "נמכר לקופיף".

הרוסים הרבה יותר חכמים ומתוחכמים מהאמריקאים. האמריקאים יודעים בעיקר לדבר ולעשות בליץ קריג.... אבל מה עושים בהמשך, הם לא כל כך יודעים.

הרוסים יודעים להתעלל באמת - גם בניית הכור בבושהר, שהרוסים בונים לקופיף, ושאירן כבר משלמת עליו משכנתא, מתעכב... וכל פעם הרוסים משגעים את הקופיף עוד קצת.... זו כבר לא לוחמה פסיכולוגית זו לוחמה פסיכיאטרית...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3301389,00.html

ומה זה גורם לקוף לעשות?

יום אחד הקוף דורש מרוסיה שתעמוד בהתחייבויותיה, אחרת אירן תעשה לרוסיה.... ???

ויום למחרת הקוף מכריז כי לאירן יש כבר טילים נגד מטוסים שהיא יצרה בעצמה ושהיא לא צריכה את רוסיה בכלל.

ועל זה נאמר בתלמוד, במסכת שקרים דף ז ז- "כאילו, דא?!"


הקוף הזה הוא שקרן ומניפולטור, שיודע לנבוח, אבל מסתבר שלנשוך הוא לא כל כך יודע....

גם כל סיפורי אלף לילה ולילה על הצנטריפוגות דור שלוש וכל החרטא ברטא הזה, הם שקרים ועלילות.

דר' גיא בכור העריך בעבר שיש לפרוייקט הגרעין האירני תקלות חוזרות ונשנות והם לא מצליחים להעשיר אורניום בכלל. זו גם הסיבה האמיתית שהם לא מוכנים להעביר אורניום אל מחוץ למדינה, כי אז יתגלה השקר הגדול - שאין להם בכלל אורניום מועשר בכמויות עליהן הם התרברבו.




אז המסקנה היא שעלינו להמשיך להיות בטוחים שיש מי ששומר עלינו בשמים.... וגם בממשלה ובצבא.

בנתיים אחמדיניקוף יצעק ויעשה רעש וצילצולים והמשכילים בישראל, בעת הזו, שומרים על דממה, שפשוט מוציאה את הקוף מדעתו....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה